21 augusti

Helluu. Sorry att jag inte skrev direkt när jag kom hem från Spanien, men har inte riktigt haft någon lust för det. Jag längtar tillbaka till 38graders-värmen och playan. Jag vill inte vara i Sverige mer, jag vill härifrån.. NU! Snälla, ta mig till något varmt land, ge mig en lägenhet där och ett jobb - SNÄLLA!

Jag lägger inte upp så många bilder här så om ni vill se fler kan ni besöka min bilddagbok (endast för medlemmar) och jag heter e-milia89 där.
Lägger upp bilder på bloggen senare ikväll, är inloggad på fel konto nu och hinner inte byta eftersom jag alldeles strax ska åka till min farmor.




gammal bild på mig.





Ni får ha det så bra sålänge :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: Dom heter Christer och Bosse :)

2008-08-21 @ 18:10:50
Postat av: Leo

Sverige är bajs!

2008-08-25 @ 21:48:54
URL: http://thepreacher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0