Fredag

Gick och la mig VÄLDIGT sent och kunde inte sova för att det satt en spindel i taket. Spindeln sitter kvar, CREEPY, men jag når den inte ens. Är trött nu och vill bara sova, men jag var tvungen att vakna lite tidigare för att jag skulle säga hejdå till min brorsa. Om typ en timme så ska min andra bror också dra så jag måste säga hejdå till honom också. Haha, faaaan, vill sooova :D Mina bröder och deras kompisar ska nämligen på kryssning och den ena brorsan åkte först eftersom han bor i Stockholm och skulle hem och hämta lite saker, i think.
Men mina brorsor kommer hem imorgon kväll, även min äldsta brorsa. Haha, vad krångligt allt blev!
Men vi ska ha kalas på söndag för de två första bröderna jag nämde.. hahaha, för att den ena fyllde år igår och den andra fyller år den 10 aug.
Hmnn, även jag blir fan förvirrad av denna text :p .. sorry :D

Idag ska jag nog.. hmnnn... sova? Neerå, ska umgås lite med mamma och senare ska jag träffa älsklingen och några kompisar, äre planerat iallafall men man vet ju aldrig hur saker och ting blir..




Jag och min bror, som fyllde 24 igår! :)



Nää, är för trött nu...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lill

skit snygg bror ju!!

2008-09-18 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0