Mi amore

Både igår och idag har jag besökt MASSOR av sidor gällande jobb i Italien. Har kollat vad som finns och det är inte mycket det, haha.. Det finns mest au-pair jobb ifall man inte kan flytande italienska.
Jag har iallafall sparat några familjer, så ska kolla igenom dem och sedan bestämma mig om jag verkligen vill jobba som au-pair.

Drömmen är att kunna ha ett normalt jobb, lagom fin lägenhet och ett liv i Italien. Vill också lära mig arabiska men det tar vi lite senare...


Jag i Milano, 2007




På lördag åker jag till Torrevieja i Spanien tillsammans med min mamma, kusin, faster och fasters kille. Det ska bli så himla skönt! Hoppas bara att vi har tur med vädret..
Men det ska bli nice att få slippa Sverige, även om det bara är en vecka. Så senare idag ska jag packa och lite sådär..



Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Leo

Sv: Har dansat street när jag var mindre, men började med dancehall för typ ett och ett halvt år sen, ska fortsätta med det nu i höst med för det är sjukt kul. Det jobbiga är bara att jag måste pendla till sthlm, för det finns inget bra i Uppsala. :)



Har du läst italienska eller? Vill också flytta dit och plugga när jag blir lite äldre, min farmor kom från Neapel, men jag har aldrig lärt mig mycket haha.



2008-08-07 @ 12:24:16
URL: http://thepreacher.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, jag var i Torrevieja förra året. Det var så härligt, vill oxå dit! Ha det så skönt!

2008-08-07 @ 16:29:44
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/
Postat av: amanda

ha så jättekul på semestern gumman! oh njut verkligen, för det är du värd :) <3

2008-08-08 @ 01:17:43
Postat av: Jennie

varför är det så? att det bara ska finnas au pair jobb utomlands... akn man inte hitta andra som inte kräver att man ska kunna språket flytande?

2008-08-08 @ 11:18:06
URL: http://jennief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0