one.

Idag var jag på kalas/namnfest för min kusins barn, Filip. Han fyller 1 år och är vääärldens sötaste! Fiiifaan.
Många av mina kusiner var däär och mina syskon och en massa andra folk.. älskar att sitta o prata med alla :) det händer liksom inte varje dag eftersom ingen av dem bor i Norrköping.

Jag och en kusin snacka om att alla kusiner borde åka till Jordanien nästa sommar :) det skulle vara skiitkul verkligen! Just nu är det bara pengarna som fattas.. Hoppas att jag får ett jobb så jag kan åka dit!
Påtal om det så kommer pappa hem på tisdag. Han åkte till tel aviv i Israel den 22 juli.. så var han i Palestina ett tag, åkte sedan till Jordanien och sen tillbaka till Palestina :) Har saknat honom faktiskt :( men är glad att han kommer hem nu.. han är liksom den som fixar allt :) han finns alltid där.



Ramadan börjar snart, vilket innebär att man ska fasta.. Men jag tror inte jag ska göra det. Förra året fastade jag i tre dagar, men det var skitsvårt när jag gick i skolan o så.. fick huvudvärk o allt :/ Men nu har jag inte skola så får se hur jag gör, plus att man inte får äta eller dricka förän vid typ halv 8-8 på kvällen..
Men det är mysigt också att sen när man äntligen får äta så är det liksom MYCKET och GOD mat :D hihi..

Jag var skittrött för ett par timmar sedan, men nu har jag piggnat till.. fan :( det beror nog mycket på att jag har tuuusen tankar i mitt huvud..

Anywaaays..
Har försökt ladda upp bilder i det här inlägget men det funkar inteee.. turen :(





Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0