Papapapapalliiiit..

Pallit. Är på världens sämsta humör just nu och jag måste be om ursäkt för hur vissa blogginlägg kommer bli... Om jag är sur så kan jag inte direkt leka glad.. usch.
Har suttit hemma hela veckan nu.. SKITKUL! Har inte ens lust att gå upp på morgonen så därför blir det att jag ligger kvar jävligt länge.. Men idag gick jag upp för jag trodde jag skulle till stan med en viss person. MEN NEEEJ NEEEEJ, personen sa att vi kan gå imorgon. Så sa jag att jag verkligen inte orkar vara hemma idag, så säger personen: gå ut?
Jahaaa med veeem dåå? ALLTSÅ.. fan..

Förlåt mina läsare (de få jag har).. hoppas inte mitt humör smittar av sig :(

Vill ni veta en annan jobbig grej? Jag har varit sugen på grillchips hela veckan. Japp, räfflade, goda, grillchips. GE MIG!
Mmmmm,
vill bara bita i dom.. mitt i en räffla.. haha fan jag låter sjuk.



mmmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0