belly

Har dansat lite orientalisk dans nu, märks verkligen att jag är i dålig form.. hahaha, svettas som fan :p
Alltså ääääääääääääääääääääääälskar verkligen att dansa, så jävla kul och jag tycker att orientalisk dans passar mig :)
Har dansat lite till Nancy Ajrams låt Nasseto Garho, som betyder typ I made him forget his wounds. Nancy är känd i hela arabvärlden och hon är SNYGG, men hon har opererat sig massa massa gånger, tyvärr.

Arabiska sångare har så vackra texter och alla mina släktingar säger att arabiska är ett vackert språk. Ibland när jag ber dem översätta något så går det inte riktigt för det blir liksom inte samma betydelse. Språket är lite som poesi, så då kan ju deras låtar inte bli annat än det också..

Här är en låt med Nancy Ajram som har blivit översatt. Enjoy!





Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0