free palestine

Imorse vid 06.30 så gick jag upp, bara efter 3 timmars sömn, för att vi skulle skjutsa pappa till tågstationen. Jag var riktigt trött men vad gör man inte för sin pappa? :)
Han skulle alltså ta tåget till Arlanda för att sedan ta flyget till Palestina. Kändes konstigt att säga hejdå eftersom man vet att det kommer dröja ända tills den 2 september innan vi ses igen. Hoppas iallafall att han får en trevlig semester där och att allt går som det ska! :)

jag och pappa för längesen..


På tågstationen så träffade jag också Emelie, hon skulle också till Stockholm, men för att gå på en intervju. Hoppas det gick braaa! :)


Senare så träffade jag min älskling :) Vi såg på nån gammal film med Dolph Lundgren, eller hur hans namn nu stavas..
Den var rätt ok faktiskt :)
Men en film jag skulle vilja se nu är Hancock.. den verkar bra!



Nu ska jag göra nått annat, haha.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lill

Hur gammal e din pappa?

2008-09-18 @ 14:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0