m o v e

Idag var jag på stan med mamma, min syrra, hennes dotter och sen så kom min moster. Letade efter shorts och sandaler som jag kan ha i spanien. Hittade ett par lila shorts och lämnade tillbaka en tshirt med hål i. Istället för tshirten tog jag en... tadaaa.. lila top! Haha. Chockerande.
Jag köpte också något som jag verkligen HATAR.. dvs flip flops. De är så fula och obekväma och jag spyr på dem. Men de kostade bara 38 kr eller något och jag ska bara ha dem på stranden.

Kollade nyss på So u think u can dance och jag vill bara dansa dansa dansa. Jag älskar att dansa och om jag hade haft råd så skulle jag dansa så mycket jag kunde.
I höst ska jag iallafall börja i orientalisk dans steg 2 - längtar! Ska kolla om det finns någon mer dans jag kan börja i..





Idag fick jag veta något som gjorde mig jäkligt glad... SEAN KINGSTON kommer till Otten (en nattklubb här i Norrköping). Det enda negativa är att det kostar 140 kr och man måste köpa biljett i dörren, vilket innebär att man måste köa LÄNGE.
Aya, it's worth it :D
Dagen efter så firar jag och min älskling 3 år så då ska vi också ut och den dagen kommer en dancehall sångare som heter chukki starr.

NIIICE.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Roxana

wihi! ska du dansa ensam eller med nån kompis? puss

2008-07-16 @ 11:05:16
Postat av: emilia

shu babe, jag dansar ensam. ingen annan vill ;p

2008-07-16 @ 15:55:46
URL: http://emiliano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0