Onsdag

Jag är så sjukt uttråkad. Det känns som att jag är så här uttråkad varenda jävla dag, seriöst. Jag hatar att sitta hemma och det blir alltid så att jag börjar fundera på mitt liv och andra grejer. Ju mer man funderar på sådant, desto mer ensam känner man sig. Just nu känner jag mig jäkligt ensam. Just nu känns det som att inte en enda jävel bryr sig om vad jag gör. Det är så det känns nästan varje dag och I HATE IT.

Det är klart jag inte ALLTID är hemma hela tiden men vissa dagar så är jag det. Vissa dagar orkar jag inte göra något men för det mesta så är det för att det inte finns någon annan att göra något med. Jag har alltid önskat att jag hade ett såntdär tjejgäng. Ett gäng där alla bryr sig om varandra och alltid ringer varandra och frågar om man vill göra något. Om en i gruppen fattas så märks det liksom.
Men jag, om ingen umgås med mig så tror jag knappast dem saknar mig heller. Trisst.
Allt var bättre när man var liten, då hade man sina kompisar som man umgicks med 24/7 och varje dag var underbar.
Nu suger allting. YUUUUPP!

Javisst, idag är det utebio men jag tror inte jag vill gå dit..
Helt seriöst, life sucks.



Jag, 2004



Sorry om detta var ett tråkigt och deprimerande inlägg, jag var bara tvungen att skriva av mig lite, allt detta äter upp mig inifrån och jag vet inte om det är särskilt många som förstår. Iallafall inte dem som står mig närmast.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Alla har vi bra och dåliga dagar och du har kommit i en svacka. Hoppas du blir gladare snart! Vad ska du göra i höst då, jobba eller?

2008-07-30 @ 22:00:47
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack så mycket! :D

2008-07-31 @ 08:11:01
Postat av: Emma

Nåt hittar du nog alltid. Vad hände med där jobbet som du hade förut? De som ringde på avslutningsdagen du vet?

2008-07-31 @ 18:55:52
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0