Proud to be...

Pride. Överallt är det pride pride pride. Kanal 5 har fasiken ändrat sin logga och sin tv-tablå bara för pride-festivalen.
JÄVLIGT IRRITERANDE! Det känns som att de nästan bara har, eller har haft, program om homosexuella. Det kan väl vara intressant, men jag vill inte bara se sånt. Okej?

Jag är inte emot homosexuella, det är inte det som detta handlar om. Utan jag förstår bara inte varför man ska ha en pride-festival och att kanalerna ska påverkas?

Homosexuella är så ledsna över att många inte accepterar deras sätt att leva, de vill bara vara "normala", som alla andra det vill säga. Jaha, varför då stjäla all uppmärksamhet? Javisst kan det vara roligt med en festival, men varför finns det då inte en festival för alla som är hetero? Alla muslimer? Kristna? Judar? Hinduer? Eller någon annan religion..

Eller varför inte för just svenskar, araber, afrikaner, amerikaner, chilenare? Hmmnn? Ännu bättre skulle vara en karneval för MÄNSKLIGHETEN.
 


Fan alltså. Jag bryr mig inte om att ni kanske tycker jag är en idiot nu. Jag har inte snackat skit om homosexuella och helt ärligt så bryr jag mig inte om en person är homo, hetero, gul, röd, blå eller fyrkantig. Alla människor är lika mycket värda men jag tycker att alla borde få uppmärksamhet. Tillexempel på nationaldagen, skulle det inte vara roligt om Tv inspirerades? En stor festival skulle väl vara skitkul? Ungefär som en karneval. I would love that. Istället för att alla ska vara så himla tråkiga och kanske till sin höjd dricka lite snaps eller vad det nu är dom dricker.


 
båda bilderna är från google..





Jahapp, orkar fan inte skriva mer om det här ämnet, haha :D
Puss på er! SPECIELLT PÅ ALLA HOMOSEXUELLA SOM ÄR STOLTA ÖVER DET :)


Kommentarer
Postat av: amanda

jag håller med dig.

2008-07-27 @ 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0