take you there

Hallooo everybody.
Jag kom precis hem från Otten (en nattklubb här).. Sean Kingston var där idag och sjöng några låtar.. typ 5? haha vetifan..
Jag gillar verkligen hans musik och den får mig alltid att vilja dansa, men idag var jag ganska besviken vilket kan bero på att jag kanske hade för höga förväntningar.
En sak jag har lärt mig är att pengar kan verkligen lura människor och att ingen människa är perfekt, speciellt inte alla kändisar som man tror är det.

I Seans videos så ser man ju självklart att han har ett antal extra kilon som kanske inte behövs, haha, men nu i verkligheten så var han verkligen GIGANTISKT! Det spelar egentligen ingen roll men det chockade mig bara. Det som störde mig allra mest var att alla tjata om att man skulle komma i tid för att de sålde biljetterna i dörren.. så vi var där vid halv 10 eftersom dom skulle öppna kl 10. Vi stod i kö och de släppte in folk vid kvart över 10.. ILLA ..  meeen, saken var den att Sean Kingston kom ut på scen vid 01.40.. typ.. fyfan! Folk trängdes så jävla mycket både innan och under "konserten", folk tappar verkligen alla sina IQ och sin medkänsla när det är någon kändis i närheten..
Sean Kingston lät oss vänta jävligt länge.. han var där hela tiden, det vet jag, för hans back-up sångare festade som alla andra..
Han sjöng sina låtar och sen gick han bara, de flesta artister brukar ju iallafall komma ut igen och sjunga en sista låt? Något jag tyckte var dåligt var att han knappt hade ögonkontakt med publiken och "klatchade" inte så mycket...

AYAAA, han var bra ändå och hans låtar är jäävligt nice, så jag är glad att jag gick dit :)






Nu ska jag sova eller nått ..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Nu har du fått svar på din frisör fråga på min blogg! kolla in....

2008-07-25 @ 23:27:15
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0