du är så, yeah yeah wow wow

Jag är inte frisk än, suck. Men tack så himla mycket för att ni håller tummarna för mig! Det känns bättre då.

Imorgon ska jag till skolan vid 11 eftersom vi har sångövning och sånt. Jag tvivlar på att jag kommer att vara frisk men jag måste ju vara med. Sedan så ska vi betala DJn till vårt studentflak också :)
Efter den jobbiga skoldagen (haha) så ska jag träffa älsklingen. Vi ska åka och sola, mer vet jag inte. Pappa säger att det är dåligt att sola när man är sjuk, men vafan, jag vill vara liiiiite brun på torsdag.
Senare imorgon kväll så ska jag till sömmerskan och kolla om hon är klar med min studentklänning :) Men det tror jag att hon är, eller hon måste vara det! :)


image37





Justeeee
, minns ni när jag berättade om Miss World tävlingen och att de inte hörde av sig? Jag fick ett mail från dem häromdagen plus att de ringde idag. Så, den 12 juni åker jag till Stockholm för att tävla mot en massa vackra flickor. Jag tror helt ärligt inte att jag vinner och blir Miss Sweden, men jag blir däremot en erfarenhet rikare!
Tävlingen sker på Café Opera och om man vill komma och kolla så tror jag det kostar 500-600 kr. Man betalar då för en middag och för själva tävlingen.




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0