:)

Taaaack så mycket för alla söta kommentarer. PUSS PÅ ER! Och du Zcat, DU DU DU DU DUUUUUU är jävligt vacker!
Amooooraaa

Men vet ni vad...
IMORGON TAR JAG STUDENTEN! Alltså, det känns helt sjuuuukt. Den hemska skoltiden är ÖVER! En grej som är lite sorglig är ju självklart att man troligen inte kommer träffa de flesta av klasskompisarna och att man inte har en säker framtid. Innan så visste man ju att efter sommaren så börjar skolan igen..
Fan, det känns lite läskigt.

Emelie ringde mig förut och sa att hon var nervös, jag är nog också det. Men ska njuta av dagen så mycket som jag kan och bara vara lycklig. Ska försöka fota en massa och ett inlägg om min studentdag kommer nog någongång.

Nu ska jag måla fransk manikyr på både händer och fötter, sedan är jag nog redo för sängen.
Kl. 9.30 imorgon ska alla klasser samlas vid skolan. Sen blir det champagne-frukost, mer vet jag inte..


   
  

och jag, 70 år gammal...





PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0