free

Idag har varit en sådan dag då jag har hatat alla. Japp, it's true.
Idag har jag bara varit irriterad och vet ni vad?
Jag hatar alla falska människor, alla som ljuger, alla som stjäl (eller köper snodda saker), alla som tar droger, alla som dricker sig så jävla fulla varenda helg att de inte minns någonting, alla som slåss, alla som våldtar, alla som mördar, alla som är allmänt ELAKA OCH DUMMA I HUVUDET.
Yuuuuuuuuup. Jag hatar lite fler saker också.. såklart.

Visst låter jag snäll? :)



Det finns så himla mycket som irriterar mig och gör mig upprörd, ibland måste jag bara få ut allting..
Jag vill vara fri.



Hmn, what else. Jag ska inte "jobba" mer, eller, jo, ibland bara.. men det är så JÄVLA DÅLIGT BETALT!
Fick 300 kr per dag och jag jobbade 10-18.. alltså blir det typ 42 kr i timmen :) Wihooo.. not.
Det är klart att 300 kr är bättre än noll men vafan.. jag är där hela dagen och när jag kommer hem är jag helt död.. knappt värt 300 då.
Ska iallafall jobba imorn, sen får vi se om jag jobbar nån mer gång.

På tisdag drar jag till Örnsköldsvik. Har en kusin där så jag, mamma o pappa ska dit. Nice.
80 mil dit. Ännu mer nice.





Ingen puss till er idag.
Vill inte pussas när jag är sur! :D
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0