Frutti

Jag undrar vart värmen tog vägen, den som fanns i typ maj och början av juni. Vem har gömt solen? Den som känner sig skyldig kan gärna ringa mig.
Jag vill ha sol, jag vill sola, jag vill känna värme. Köpte en ny bikini och den kan jag ju fan inte använda om vädret ska vara såhär! Jag kollar på sista minuten resor varje dag, finns massor billiga erbjudanden men har ingen att åka med. Älsklingen har inte pengar just nu och ifall jag skulle boka en resa så skulle jag inte ha några pengar under hela sommaren sen.. Baaajs. Prutt.


Idag på jobbet fick jag trycka 32 tröjor till Restaurang Lindö. Det var skitjobbigt, för man lägger tröjan i en maskin, sen trycker man ner den och den är skitHÅRD. Var typ omöjligt för mig att trycka ner och även när chefen gjorde trycket lättare så var jag tvungen att använda hela min vikt typ. På varje tröja var man tvungen att trycka ner 3 ggr, på vissa tryckte jag ner lite fler gånger också så det är bara att räkna ut hur många gånger jag har gjort så idag :)
Känns fortfarande lite i revbenen, men it's alriiight..
Fick sitta vid datorn också och skriva in lite menyer och en folder till en körskola. Hmnn, fick städa och skura golven idag, skära ut massa massa affischer..
Japp, har haft det fullt upp men det är bara bra, tiden går så fort där :)


Efter jobbet träffade jag älskade Lina i stan :) Vi gick runt lite och sedan fikade vi. Det var så sjukt längesen vi hade träffats så det var riktigt  roligt att se henne igen! :)
Hoppas vi ses snart igen gumman :)



jag och söta Lina förra sommaren :)




Nu är jag trött.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: arijana

busy day ha ;)

jag vill också ha sol.. som fan. jag som tänkte, amen jag kan vara i sverige en del iaf. sen åka nånstans, så är det skitväder här..typiskt..

vad ska du göra i moskva btw? =)

2008-06-27 @ 22:26:17
Postat av: Anonym

Bilderna däruppe är så fina, det är inte klokt ju! ;) :)

2008-06-28 @ 15:44:31
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0