hello

Någon anonym skrev att man kan läsa italienska på folkuniversitetet. Jag glömde nämna att jag vill läsa italienska utan att behöva betala för det :)
På folkuniversitetet kostar det väl runt 800 kr eller något sådant, medan om man pluggar det på vanligt universitet så får man pengar från csn.

-----



Jag kom hem för en halvtimme sedan ungefär. Var som sagt och åt mat på Palace tillsammans med mamma, en annan kvinna och hennes dotter som är lika gammal som mig. Jag valde någon kycklingrätt, var ungeför som nuggets fast med ströbröd haha. Kan inte riktigt förklara men det var riktigt gott iallafall!
Jag är ganska trött just nu och har faktiskt inte så mycket mer att skriva, kan visa hur jag såg ut ikväll iallafall...


tshirt från Monki
skinnjacka och skärp från H&M


  
min snygga väska som syns på en bild kommer från Wedins







Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag förstod att du nästan garanterat ville läsa gratis men tänkte att eftersom det var något som du så hemskt gärna ville göra och eftersom du definitivt ska bo i Italien så var du beredd att spendera lite på det.



You have to spend money to make money.



Du vill säkert bli rik utan att jobba också. ;-P

2008-06-20 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0