jobb

Jag var som sagt på anställningsintervju idag. Ni har frågat vart jag sökte och det var på en restaurang här i Norrköping :)
Om någon  vecka eller nått så ska jag provjobba där, man får max provjobba 2 ggr. Det enda jag måste lära mig innan dess är att bära tallrikar och så, men jag ska be några som kan att visa mig.


Senare på kvällen var jag och kollade när min systers äldsta dotter hade avslutning. Hon slutade nian och alla var så fina, speciellt hon med sin rosa klänning :) Min gullunge!
Älskar dig massor Amanda!

Efter avslutningen så åkte jag till älsklingen och vi gick till några kompisar och kollade på Sverige - Grekland matchen. Fan vad bra att "vi" vann! Häärliiiigt :) Hoppas det fortsätter så bara :)





På torsdag ska ju jag tävla om att få titeln Miss Sverige. Tävlingen hålls på Café Opera i Stockholm och jag är ganska nervös. Inte för att jag måste stå på scen och så, utan för att jag hostar så jäkla mycket och har gjort det ett bra tag nu. Jag ber till Gud att hostan går över! Jag vill inte stå där på scen och hosta lungorna ur mig.





Nu ska jag sova.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0