Midsommar

När jag var mindre så såg jag alltid fram emot midsommar. Vi åkte ut till nått ställe (har förtillfället glömt namnet) och dansade runt midsommarstången, köpte lite lotter och fikade.
Nu när jag är äldre så är det inte riktigt samma sak, speciellt när vädret suger. Detta år var jag hemma med älsklingen, vi lagade lite mat och såg på film samt fotboll. Det var mysigt även om det inte är så som man tänker att man ska fira midsommar.






Vem är du som kommenterar och är anonym?

Anonym om hello:
Jo jag förstod att du nästan garanterat ville läsa gratis men tänkte att eftersom det var något som du så hemskt gärna ville göra och eftersom du definitivt ska bo i Italien så var du beredd att spendera lite på det.

You have to spend money to make money.

Du vill säkert bli rik utan att jobba också. ;-P

För det första så vill väl alla bli rika utan att jobba? Haha, det är ju en dröm som jag antar de flesta har. För att bli sådär snuskigt rik så kan man inte ha ett vanligt 8-17 jobb. Man måste alltså ha ett jobb där man tjänar pengar även när man inte är på jobbet, om ni förstår vad jag menar. Men det är klart man alltid måste kämpa för att komma upp till den nivån och det är väl för fasiken självklart att jag ska göra det.
Det är trots allt lite roligt att du verkar tro att du vet exakt vad jag vill och inte vill. Nice :)

Jag vet att man måste spend money to make money, man måste alltid satsa för att vinna. Men tyvärr så har jag inga pengar att satsa just nu så jag har inte lust att betala en massa kurser hit och dit. Det är väl bättre att plugga på universitet och få pengar som man kan spara och sedan investera i något riktigt bra, right?

Anyways, ANONYM, du får inga julklappar det här året om du inte talar om vem du är.





Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låna pengar för o spara pengar? Motsägelsefullt. :-D



Sa inte att jag visste något om hur du tänker utan gjorde ett antagande.



Julklappar är jag iallafall för gammal för. :-P



Bästa rådet då är väl att flytta till en stad där du kan studera det språk du vill. Fast då kanske du måste betala hyra. s



Midsommarafton verkar ha varit trevlig iallafall. Det var ju skoj!

2008-06-21 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0