MISS

Detta blir nog sista inlägget innan helgen, tror jag iallafall.
Imorgon 22.30 börjar Miss Sverige tävlingen och nervositeten börjar komma, men tycker mest att det ska bli roligt. Efter tävlingen kommer alla tjejer sova på Scandic hotell. Ska bli sååååå skönt att få sova på hotell och äta hotellfrukost haha :D
Spelar ingen roll om jag är ensam eller så, det är ju bara en natt. Dagen efter ska jag träffa mina syskon och åka hem. Sen på lördagen ska jag till Linköping för två av mina kusiner ska ta studenten på fredag så de har festen på lördagen iställlet.


 
Hotellet och lobbyn :)


Dagens planer är att duscha, raka benen, packa och sedan se på fotboll med älsklingen och några till. Naglarna har jag redan målat :) Det blev fransk manikyr.. även på tånaglarna :)




Puss på er!
Håll tummarna för mig imorgon :)

Kommentarer
Postat av: VaNiLLa

Lycka till Emilia!

2008-06-11 @ 18:59:35
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/
Postat av: Roxana

Lycka till gumman!

2008-06-11 @ 22:44:54
Postat av: nadja

Lycka till :)

2008-06-12 @ 13:12:45
Postat av: Anonym

oh emilia lycka till! jag ska ju ringa dig sen & skrika det också.

2008-06-12 @ 13:18:59
Postat av: bina!

Lyyycka till :D hoppas du vinner ALLT ! =)

2008-06-12 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0