sick

Jag är ledsen att jag inte har bloggat mycket men jag blev sjuk igår så jag har inte orkat. Fyfan alltså, bra tajming då! Blir sjuk under studentveckan, men ber till Gud att jag är frisk till utspringet på torsdag! Please, pray for me.


image36



Nu är klockan jävligt mycket och jag har precis kollat på Girlicious. Lite tråkigt att man redan vet vilka som vinner men det är ändå kul att se vägen till vinsten.

Känner att jag kan andas genom näsan nu så jag ska väl passa på och försöka sova nu, haha.
Ingen puss till er idag.. Ya'll know why :D

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ska verkligen hålal tummen för att du blir frisk bums! kram

2008-06-02 @ 09:51:52
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Roxana

jag blev ju också sjuk, e dock typ frisk nu!

drick mkt te, vatten, cola och allt sånt. om du känner dig febrig eller har ont i halsen lägg en treo brustablett i ett halvt glas vatten.. hmm vad mer... för täppt näsa kan du smörja in "vicks" på bröstkorgen/halsen så öppnas borrarna upp efter ett tag haha :D
lenande för halsen är även ett glas varm mjölk med äggula, honung (och kanel för att ta bort ägglukten haha) vad mer vad mer? haha

2008-06-02 @ 10:22:08
Postat av: Wysteriia

Krya på dig! :)

2008-06-02 @ 19:33:29
URL: http://www.wysteriiasblogg.se
Postat av: Becca

mm ahha men kolla bilden nu jag lagt upp ännu värr ;P

2008-06-02 @ 22:49:39
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0