Smultronstället

Var på Smultronstället med brorsan, hans tjej och min kusin. En annan bror och hans kompisar kom också dit :)
De har så himla många glassar att välja mellan och det tog ett tag innan jag bestämde mig för Tropical. Den kostade 100 kr vilket är jävligt dyrt men den var jättegod! :)


Den här glassen ser jäkligt god ut, valde dock inte den




Senare på kvällen så såg vi Holland - Ryssland matchen. Jag höll på Ryssland hela tiden, mest för att brorsans tjej kommer därifrån och för att vi kanske ska dit i september.


Till anonym:
Vem har sagt att jag ska låna pengar? :) Om man bor hemma så behöver man inte ta något lån, utan bara själva bidraget ;)
Jag är inte alls motsägelsefull. PUSS PÅ DIG.







Godnatt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej och godkväll/natt!

Haft en trevlig midsommar/helg? =)



Ps. Du får gärna kolla mina tävlingar :)

2008-06-22 @ 02:29:41
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0