STUDENTEN

För jag har tagit studeeenten, för jag har tagit studenteeen.. för jag har tagit studenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.. FYFAN VAD JAG ÄR BRA!


Studenten var så jävla härlig! Champagnefrukost och fotografering i en park nära skolan, lunch på restaurangen St George och samling i aulan kl 15 innan utspringet vid 16.
I aulan var alla helt galna! Fyfaan så härligt det var, alla skrek, några trummade, alla sjöng.. SÅÅÅ NIICE KÄNSLA! Sedan gick alla klasser till sina klassrum där mentorerna bjöd på cider och chips.
Vi stod i fönstren och tittade ut mot skolgården där alla föräldrar och släktingar började strömma in. Vi skreeek och skreeeek och när klockan närmade sig 16.00 skulle vi börja gå mot utgången. Alla skrek som fan och ljudet var högre än på KISS-konserten. Vi kom närmare och närmare dörren och tillslut var det vår klass tur att springa ut. Vi såg allt folk och Vanessa och jag höll varandra i handen när vi sprang ut till scenen där vi skulle stå.
Det går inte att beskriva känslan ens, det var så härligt.

Sedan så hälsade vi på våra familjer och efter det åkte vi lastbil runt stan. Vi hade en dj på flaket och alla var helt galna. Så grymt! Vi skrek och vinkade till alla vi såg och det kändes overkligt, det känns fortfarande overkligt.
När vi åkt runt en timme eller mer så åkte alla hem. Hos mig bjöds det på pastasallader :) Muuums!
Jag fick jättefina blommor, presenter och mycket pengar :) Hade också en gästbok som folk fick skriva i. När jag läste gästboken så började jag gråta.. folk skrev så snälla saker, speciellt min familj :)

Efter maten och presentöppningen så var det dags för mig att gå. Åkte och träffade min älskling och några till och sedan gick vi till en nattklubb, Otten. Jag måste faktiskt säga att jag inte hade såååå extremt kul och det beror på att jag hostade hela kvällen. Jag har ju varit sjuk en vecka nu och de senaste dagarna har jag hostat jääkligt mycket. Kunde knappt andas eller prata  inne på otten så jag ville nästan bara åka hem.
Men trots det så var det en underbar dag och kväll som jag aldrig kommer att glömma! :)
TACK ALLA!


Ni ska självklart få se massa bilder när jag får alla :) Men just nu kan jag bjuda på ett fåtal..


Jag och Vanessa längst fram :) Vi springer ut! :)


 


en bild som jag har tagit från en annan tjej :) jag står där med utsträckt arm och mössan i handen :D

  
  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0