trust

Jag har lärt mig en sak.. och det är att man bara kan lita på sig själv. Du vet aldrig till 110% hur en annan människa kommer reagera eller handla.
Det har hänt mig alltför många gånger att den jag trott varit min vän, har svikit mig och bevisat motsatsen. Det gör mig så fruktansvärt irriterad att det inte går att lita på folk. Vad har de för problem?
Att upprepade gånger svika en person är ta-mig-fan hemskt. Jag är trött på den skiten och man märker lätt vilka som är ens riktiga vänner.

Ingen, absolut ingen, ska någonsin få utnyttja eller trycka ner mig. Never. Ever.



None
En av de få personer jag kan lita på är min kusin Nadja.

Kommentarer
Postat av: Roxana

håller med dig, har också vart med om det ALLTFÖR många ggr... men på ngt sätt har man ändå hopp trots att man blir sviken.. varför? e de hopp eller e de bara dumhet?

2008-06-03 @ 21:46:13
Postat av: amanda

you know that i will never let you down <3

2008-06-03 @ 22:49:02
Postat av: Anonym

hej. jag har inga pengar på mobilen men alltså, ja lätt att jag vill se satc-filmen sen!

2008-06-04 @ 11:29:09
Postat av: Lina

tack gumman <3 hoppas att allt är okej med dig! tänk posivitv nu, studenten imorgon!

2008-06-04 @ 23:13:12
URL: http://linaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0