26 maj

Jag lovade ju att jag skulle skriva inlägg tillägnat till min mamma och min pojkvän. Men nu har jag också bestämt mig för att tillägna det till en av mina bröder.
So.. here it goes



Mamma

image21

Enligt mig är hon självklart världens bästa mamma. Hon har allid funnits där för mig och mina syskon och hon har gett oss allt hon kunnat. Hon träffade min pappa när hon var väldigt ung, ynka 16 år. Sedan fick hon min syster när hon var 19 och sedan så fortsatte det. Hon har nu 4 söner och 2 döttrar. Min mamma har jobbat väldigt mycket i sitt liv men för några år sedan fick hon allvarliga problem med sin rygg och sina ben. Ingen läkare visste vad det berodde på och åren gick. Min mamma kunde inte ens gå 10 meter utan att få ont, hon kunde inte göra nånting. Efter några år förstod läkarna att det var diskbråck. Nu har hon opererats tre gånger och hon håller på att bli bättre. Hon har fått stå ut med så mycket i sitt liv och jag vet att det har varit svårt för henne. Kanske har jag och mina syskon inte riktigt utryckt hur mycket hon betyder för oss men man kan ju aldrig säga det för många gånger..
Min mamma, Eva, hon är den starkaste personen jag känner.
Jag älskar dig!




Rocky

image22

Min pojkvän, min älskling, min bästa vän. Vi har varit tillsammans i 34 månader och självklart har vi haft våra ups and downs. Ett tag kändes det bara som det var en massa downs men nu är allt så himla perfekt. Inga ord kan beskriva hur mycket han betyder för mig och jag behöver inte ens försöka.
Allt jag kan säga just nu är att Jag älskar dig Rocky! Tack för allt.




Min bror, Samir

image23

Idag fick jag ett trevligt telefonsamtal från honom. Han har redan innan sagt att han ska betala min studentklänning och skor till men idag berättade han också att hans present till mig är alla utgifter under studenten. Han kommer att betala middagar, mitt besök hos frisören och andra grejer som kanske kommer upp.
FY FAN SÅ SNÄLLT är allt jag kan säga faktiskt. Alla mina syskon är alltid så snälla mot mig och jag hoppas att jag en dag kan ge tillbaka lika mycket och mer därtill.
JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

gulligt av dig :)

2008-05-26 @ 15:17:05
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0