back

Nu är jag normal igen - thank God! Men filmen fick mig att sakna min älskling. Nååååja, kommer nog träffa honom imorgon :)

Jag har tänkt på en sak, hur kommer det sig att blondinbella, kenza, kissie, stina lee m fl är så himla kända? Varför är just DOM kända? Det är väldigt intressant det där :)

Imorgon är det skola och det blir nog mest en massa utvärderingar att göra, så himla skönt! Jag har lämnat in nästan alla böcker och man känner verkligen att snart är skolan slut. Det känns som att det är så långt bort men ändå så himla nära.. haha, helt skumt. Hoppas vädret är JÄTTEBRA på utspringsdagen den 5 juni.

image17



Nu är jag trött så jag ska nog sova om en stund.

Good niight sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0