family

Hello!
Sorry att jag inte skrev något igår, men det blev så himla sent och jag var för trött. Igår åkte vi som sagt till Linköping och skulle fira min lilla kusin som fyllde 3 år. Han är så himla söt och fick många fina presenter :) En liten del av släkten var där, bland annat min älskliings kusin Nadja! Vi båda ville se Eurovision så vi åkte hem till henne och tittade :)
Så söt är du gumman, älskar dig!

Hann se alla låtar o sen kom mamma och pappa o hämtade mig. Vi hann hem i lagom tid till poängutdelningen. Haha, jag visste ju redan innan att Sverige inte skulle vinna så jag blev inte särskilt chockad. En sak som irriterar mig är att alla grannländer röstar på varandra. Men som tillexempel, Ryssland, deras land är uppdelat i flera länder? Om ni förstår vad jag menar. Så det är klart MINSK och alla dom ger poäng till Ryssland.
Aya, deras låt var rätt bra men jag hejjade på qele qeeleeee .. Armenien!

image20




Om en timme ska jag, mamma, pappa och en av mina bröder (anledningen till att bara en av mina bröder kommer är för att resten bor i Stockholm. Nån dag kommer ett inlägg med info om mig) till syrran. Hennes son fyller 3 år imorgon så vi ska fira honom idag. Sen så är det ju MORS DAG :)
Det är även en speciell dag för mig och min älskling. Idag har vi varit tillsammans i 34 månader! Myyys.


Ett inlägg till mamma och ett inlägg till honom kommer senare :)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: nadja

Älskar dig snutt

2008-05-25 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0