Foto

Sitter just nu i skolan och väntar på att fotolektionen ska börja. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ens, har redan lämnat in en pärm med bilder. Antar att vi kanske ska skriva någon slags utvärdering eller så?
Jag är orolig för betyget för jag hade IG varning för flera månader sedan.. men min lärare har inte sagt någonting sen dess. Han kan väl inte ge ett IG nu, en vecka innan betygen sätts? Isåfall skulle det vara jäääkligt dålig stil av honom..

Idag ska jag skriva ett turism-arbete. Tror jag ska skriva om en resa till Jordanien. Hade först valt en resa till Frankrike, Paris, men Jordanien verkar lättare eftersom jag vet mer om landet.





image12

en bild jag har tagit.







Fasiken, jag är kissnödig men vill inte gå på skolans toaletter .. vilket dilemma...


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0