Holiday

Hello everybody!

Jag vill åka utomlands.. men vem fasiken vill inte det? Jag har en sån enorm längtan efter det varma vädret, fina stränder, shopping, god mat.. the list goes on..

Nr 1 för mig måste nog vara Jordanien. Jag har varit där två gånger men självklart så vill jag dit igen. Till Italien vill jag också åka.. fuskis min kusin som ska bila dit i sommar! :(
Majoriteten av min familj och mina släktingar ska utomlands i sommar, många av mina kompisar också. Men jag? Jaaaaag? Nope, jag ska ingenstans. FAAAAAAAAAAAAAAAN. Orkar inte vara fattig mer :)


image15
Jordaniens huvudstad, Amman.


Kul för blondinbella att hon ska till två länder i sommar. Hon ska väl säkert till fler..
Alltså, en grej jag inte fattar är varför "rika" inte åker utomlands oftare? Om jag hade massor av cash så skulle jag inte direkt sitta hemma särskilt mycket...





Ville bara få ut lite av min ilska :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0