Howdy

Idag har varit en hyfsat slapp dag. Har pluggat en del men viktigast av allt - jag träffade älsklingen! :)
Vi gick till en kompis och kollade på Champions League finalen, Manchester mot Chelsea. Jag har alltid älskat hockey och fotboll kommer liksom tvåa för mig så jag var inte direkt positiv inför champions...
Anyways, matchen börjar och jag bestämmer mig för att hålla på Manchester, dels för att Ronaldo spelar där och för att deras tröjor var finare än de andras, haha.
Så himla spännande match! Fyfan..

MANCHESTER VANN, efter ett antal pirriga straffar :D Grattis till dom! Men jag tycker alltid så synd om förlorarna, jag vet liksom hur det känns och när man ser dom gråta så vill man bara krama om dom, haha.



image13






By the way, det enda jag har kvar i skolan nu är en turism-läxa och en redovisning. FIIIFAN SÅ NIIIICE!
Det enda som oroar mig inför framtiden är att jag inte har något jobb. Jag tar fan studenten - vad ska jag göra sen? En sommar utan pengar är ingen rolig sommar, så om ni har ett jobb att ge mig.. GIVE ME NOOW, PLEASE :)



Puss på er sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0