lemon

Kom hem för en liten stund sedan och nu sitter jag här och dricker citronjuice.. mmm, gott! :)
Idag träffade jag som sagt min älskling. Vi hyrde film och var tvungna o gå i regnet.. jävla pissväder..
Aya.. fanns inte så många filmer o välja på så vi bara tog en o stack till en kompis där flera andra kompisar redan var.. Filmen vi hade hyrt SÖÖÖÖÖG och vi såg typ 10 min av den. Minns tyvärr inte namnet på filmen men den skulle handla om framtiden och verkade skitbra. Men jag gillar inte filmer där en person ska berätta allt som händer.. man vill ju se det :s inte höra?

Idag har jag varit allmänt irriterad. Det beror nog på ett litet tjaffs imorse, för lite mat + det dåliga vädret.
Hoppas att jag är lite roligare att umgås med imorgon ;)


image10
bilden har ingenting med texten att göra :) typ 3-4 år gammal bild på mig.






Puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0