miss world sweden

Tänkte berätta något för er. I april var jag med i en tävling på en nattklubb här i Norrköping. Det var en miss world tävling och man var först tvungen att gå på en såkallad audition. De valde ut 8 tjejer, däribland mig, som skulle uppträda senare på kvällen och visa upp lite kläder.
Det slutade med att jag vann hela tävlingen och de sa att vinnaren i varje stad ska tävla om att bli Miss Sweden i Stockholm den 12 juni.

Något negativt är att jag inte har fått någon information alls om tävlingen och jag har mailat dem men inte fått något svar. Tråkigt.. kanske inte blir någon tävling alls?
Äsch, time will tell som jag brukar säga.. haha :)


image24
Jag i mitten. Kan man kalla sig Miss Norrköping nu eller? Haha.


image25
Så otroligt fin klänning!


image26

Kommentarer
Postat av: Zcat

skämtar du eller. jag skulle lätt kunna kalla dig för Miss Norrköping. Du är så otroligt Vacker emilia. Hoppas du kammar hem hela skiten!! DIN JÄVEL alltså hahah. SNYGGGIIINNGGGGGG!

2008-06-04 @ 00:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0