NIGHT

Hello. Sorry för att jag inte har varit aktiv idag. Har inte varit på så bra humör och då tänkte jag att det inte var någon idé att ens blogga, för då skulle inläggen bli så hatiska och tråkiga. Someday kanske ni får se den sidan av mig.. who knows?

Imorgon ska jag åka till Linköping och fira min lilla kusin som fyller 3 år. Han är så söt! Är nog där hela dagen och hälsar på lite släktingar så det blir nog inget bloggande förän jag kommer hem sent på kvällen.



jag och min kusin, Nadja :)



Nu har jag målat naglarna och det blev fransk manikyr fast med orange istället för vitt, haha. Älskar nagellack och att dekorera naglarna! Bara så ni vet.





Nu ska jag sova.
Puss!

peace in da middleeast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0