sämst

Fyfan vad jag är dålig på att blogga nuförtiden.. jag är tamigfan SÄMST på det.

Idag var jag hos frisören och hon räddade mitt hår. YES! innan var det liksom randigt och.. hmmnn, det mörka var liksom.. för mörkt? hon fixade iallafall till det och ni får se en bild när jag orkar ta en :)
Efter frissan stack jag hem, softa, sen åkte och provade min studentklänning hos sömmerskan. Jag sa vad jag ville ändra och lite sådär :) den kommer nog bli bra! Och efter deeeet så åkte jag och kollade på när musik-klasserna från De Geer hade konsert i en kyrka. Känner en som går där och hon spelar fiol, skitduktig! Alla var verkligen jätteduktiga och jag önskar att jag kunde sjunga. Fan..

Imorgon vill jag festa. Gratis inträde på Otten om man har studentmössa och sen halva priset på AAAALLT! yeeey :D haha. Men jag vet inte om jag kan vara ute så länge eftersom jag faktiskt ska till Stockholm på fredag och åker typ vid 9-10.
Det är nämligen så att jag ska på konsert :) vilken jag ska gå på får ni veta imorgon tror jag :) sedan så måste jag hälsa på min brors fru och deras barn, för de ska åka till jordanien på söndag och vara borta hela sommaren.
faaaaan, kommer sakna hans son så in i helvete mycket! han är världens gosigaste och sötaste lilla bebiiis :)


image30
fasters älskling :)






Nu ska jag nog kolla på girlicious eller sova.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ingen bild på det nya håret? ;)

2008-05-29 @ 11:33:04
URL: http://www.wysteriiasblogg.se
Postat av: Becca

Svar: tack ska du ha :) mm okej jo de kommer jag ihåg :D jo vi spela ett dataspel hemma hos dig med en liten hun nåt tecknat typ skitkul tycker jag de var sne fik jag skivan med mig hem så jag installera de :D HAHA

2008-05-29 @ 16:07:33
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0