smells like teen spirit

Shaaa bloggen!
Idag försov jag mig och missade en lektion i skolan. FAN! Aya, stack till skolan sen och fick veta att jag får VG i psykologi. Alla vill väl egentligen ha ett MVG men VG duger haha :D


Jag är så himla sugen på att shoppa. Igår gick jag på stan med mamma och min syster och då såg jag så många saker jag vill ha. Just nu skulle en ny parfym sitta fint :) Vill helst ha någon Paris Hilton tror jag. Hennes parfymer doftar så himla underbart!
Kanske beställer något från parfym.se :) Det tycker jag att ni också ska göra eftersom de är mycket mycket billigare än tillexempel åhléns och kicks.
En länk till sidan finner du till höger :)

image18
Den här fick jag av min pojkvän när jag fyllde år.
Den luktar så himla gott och han tycker den luktar som tuggummi och godis :)




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0