the bucket list

Filmen var jättebra och sorglig men ändå så fick den mig att tänka till. Den handlar om två män som lider av cancer och de bestämmer sig för att skriva en lista över saker de måste göra innan de dör. De gör alla dessa grejer tillsammans och det kunde vara saker som att åka till kina, hoppa fallskärm, skratta tills man gråter.. och likande saker.

Detta fick mig att tänka på att jag också borde göra en sådan lista, alla borde nog göra en. Undrar vad som skulle stå på min? Troligtvis en massa länder jag måste besöka men för att kunna göra det så måste man ju ha pengar.
Starta eget företag skulle också vara roligt..
Hmnn, denna lista tåls att tänka på. And u know what? Life is short. Man vet aldrig när allt tar slut och jag har en liten regel till mig själv. Jag vill aldrig gå och lägga mig om jag är osams med någon, det känns inte bra.

Vad vill ni göra innan allt tar slut?





Puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

göra saker som jag aldrig vågade innan, eller att precis innan tala om för sina nära och kära att man älskar dom:)

2008-05-26 @ 23:51:54
URL: http://alovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0