tjolahopp

Kvällen spenderades tillsammans med min älskling och lite kompisar. Vi grillade, drack öl och cider och bara umgicks. Det var mucho trevligt!
Min älskling är så himla mysig, ville inte åka ifrån honom idaaaag :( aya..


Imorgon ska jag till frisören och fixa slingorna lite, kanske lägga i lite fler också. Färgen på mina slingor har verkligen förändrats och nu har jag en utväxt. Vill ju vara fin till studenten såååå i gotta do iiiit.. ska klippa topparna också! Mitt hår är förjävligt. Behövs väl egentligen klippas ganska mycket men jag vill ju inte :( vill ha låååångt hår.. haha :)


image29
ge mig den här snyggingens hår!





Nääää, nu är jag trött och ska sova.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Becca

Nemen det är klart jag kommer ihåg det och dig :) trodde först inet du gjorde det (A) vi satt ofta hemma hos dig och körde ett viss dataspel som vi tyckte var skitkul :D :D :D HAHA kommer ihåg de?

2008-05-28 @ 19:08:21
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: becca

oh hon är så sjukt snygg!

2008-05-29 @ 16:08:03
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0