yeah

Gud vad alla var galna idag på mösspåtagningen. Folk skrek och höll på så att rektorn blev lite sur haha :) Vi fick iallafall ta på oss mössorna och sen sjöng vi de sånger vi ska sjunga på avslutningen. Måste träna på dem...
I korridorerna luktade det öl, haha, folk har redan börjat festa :) Efter mösspåtagningen gick jag och två tjejer till stan. Vi tänkte att vi skulle käka på någon restaurang men det var ju typ fullt överallt så det fick bli pizza. Hade aldrig ätit pizza där förut men måste bara säga att den var äcklig.

Efter det köpte jag en kjol på gina tricot :) skitfin! Den är blå och hög i midjan :)



Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Massa i klassen ska festa o så men tror inte jag har råd med det direkt. Kanske sätter mig nånstans med älsklingen och tar en drink eller nått, får se :)



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Becca

jaa alltid roligt med kommentarer :D forsätt gärna! Brukar du läsa min blogg? :) take care

2008-05-27 @ 18:49:35
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Lina

hellu gorgeous! kulkulkul med mösspåtagning :) inte många dagar kvar nu.. miss u!

2008-05-27 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0