Candy

Klockan är mycket (lite?), jag är inte trött och min blogg suger.
Har verkligen ingen lust att blogga längre.. jag vet inte direkt varför..

Det är många som reagerat på mina inlägg om religion och allt det där. Vill bara säga några saker:
Det är inte jag som har kommit på dessa religioner och det är inte heller jag som bestämt "reglerna".
Många kommenterar det där med att byta religion för sin älsklings skull.. jag har inte sagt att jag tycker det är rättvist eller något sådant, men om man inte ens bryr sig om vilken religon man tillhör så kan man lika gärna lura alla andra och sedan byta. Vem fan bryr sig? Hellre det än att ens partner ska få massa skit.
Sedan så vet jag redan om allt ni skriver, behöver inte direkt någon tankeställare. I min familj diskuterar vi sådana här saker varenda gång vi samlas och jag känner liksom: been there, done that. Haha.

Men det är bra att ni kommenterar :) me likie.



Hmnnn, egentligen skulle jag bara skriva här för att jag läste något kul i en tjejs blogg.
Hon skrev att hon skulle dricka en blåbärsglass-smoothie och då tänkte jag direkt: kallas inte det för milkshake?

Haha. Japp.. det var egentligen därför jag i överhuvudtaget loggade in på blogg.se och klickade på skapa inlägg.











Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är det som är så bra med en blogg, man kan skriva om vad som helst hur obetydligt det än är, haha =)

2008-10-06 @ 09:40:55
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/
Postat av: Leo

Sluta inte, du är duktig ju! :P

2008-10-08 @ 07:00:22
URL: http://thepreacher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0