Help

Var på stan idag och träffade två klasskompisar från gymnasiet :) De pluggar i jönköping nuu.. buhuuu svikers!
Vi käkade maat, tacos.. riktigt gott men det tog 100 år för mig o ääta, tog aldrig slut ju! Sedan gick vi viidare och jag letade efter en klänning jag kan ha på en kompis fest. Norrköpings utbud är väl inget att hurra för direkt såå, surprise surprise, jag hittade ingenting! :) Lyckades ändå slösa nästan 400 kr.. please tell me how? Haha.. köpte bara en massa "nödvändiga" saker såsom trosor, tights och en present till pappa.
Trevligt att träffa tjejerna igen iallafall.. kul o höra om deras "nya" liv i jönköping och skillnaden på universitet och gymnasiet.
Jag vill också pluuuggaaaaaaaaaaaaa.. faktiskt :) Men ska vänta tills nästa höst, i thiiink..

Hmn.. just nu sitter jag och tråkar. Finns inte ett skit att gööra.. blää. Någon som kan tipsa om bra bloggar och hemsidor? :) Vore jättesnällt..



Puss!




Help...

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom hit till Jönköping och plugga vetja, vi kan guida dig =)

2008-10-09 @ 22:05:20
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0