Hula Hula?

Jag har glömt skriva om en sak. Eftersom jag fyllde år i torsdags så hade jag en födelsedagsmiddag med familjen i lördags. Temat var Hawaii och alla var tvungna att klä ut sig.. åtminstone lite :) haha. Det var jättekul för ingen hade skitit i temat, som jag trodde nån skulle göra :p Fick jättefina presenter också, bland annat pengar, väska med tillhörande plånbok, nagellack, godis, oljeljus, tröja från levi's, tröja från samsoe o samsoe med tillhörande vantar, sockar och mössa. Fick även presentkort på MQ värde 500 kr, örhängen, ansikts- och hårmasker och lite andra grejer haha.
Blev jätteglad, så, tack allihopa! :)

Min bror var rolig. Han gav mig en påse med en MASSA mynt som han har sparat hur länge som helst, både svenska och utländska. Påsen vägde en del och sedan sa han att den som gissar hur mycket pengar det är, svenska pengar då alltså, får hela summan :) Haha.. jag hade ju redan fått pengarna men gissade ändå. Det var roligt för hela familjen var verkligen engagerad haha, alla kände på påsen o gissa o sedan satt alla o räknade hahahaha ...
Ingen gissade exakt rätt tyvärr, men jag var ändå närmast :) Det var över 700 svenska kr och sedan räknade vi om de utländska mynten och det blev lite mer än 200 kr...
Haha :D


Hade tyvärr inte min digitalkamera så brorsan fotade med sin mobil istället. Jag tog lite kort med min cam också...

   
   



Syrrans minsta barn fick självklart klä ut sig till vad de ville.. en ville vara pirat och den andra var gangsta med grillz... haha så söta :D




Aya, nu ska jag äta pannkakooor...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Leo

Vi får väl börja hoppas på fred så att saker kan lösa sig till det bästa, men det kan endast ske när båda sidor respekterar varandras rätt att finnas i området.

2008-10-08 @ 18:16:58
URL: http://thepreacher.blogg.se/
Postat av: Leo

GRATTIS btw =)

2008-10-08 @ 18:24:19
URL: http://thepreacher.blogg.se/
Postat av: Soufya i Dubai

va fina presenteer , va kuul =) o gulligaste familjen! o din pappas min äger juu hahaha "dont disturb me"

2008-10-09 @ 04:23:28
URL: http://soufya.blogg.se/
Postat av: Lina

naaw va söta ni va ;D hihi, hoppas du fick en bra dag <3

2008-10-09 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0