I'll see you later

Fan vad klockan är mycket.. vid 18.00 tiden så var jag jäääkligt trött likt någon gammal tant.. men nu helt plötsligt så märker man att jag är 19 år.
Måste upp tidigt också för att sjunga för pappa :) han fyller nämligen åååår, han blir pensionär på riktigt! Gud.. jag kommer fasiken ihåg hans 50-årsdag.. Aya, tiden går fort när man har roligt.. eller? Haha.
Min kusin fyller också år imorn.. eller idag blir det eftersom det fan är tidig morgon nu.. sååå grattis till dig också :)
Lyssna på mig nu (din 8 dagar äldre kusin), du måste NJUTA av din dag.. förstått? Okej, bra kompis.

Naaaaaaaaaaaaj, jag måste sleepa nuuuuu.. jefla bog (TA INTE ILLA UPP, TYCKER BARA DET LÅTER KUL NÄR MAN SÄGER DET SÅDÄR.. sååådetsåå)





Godnatt världen.. vi ses om några timmar igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0