Halloo..

Jag vill bara försöka klargöra en sak :) eftersom jag fick en del kommentarer om mitt inlägg gällande religion.
Jag vet vad Islam går ut på, jag vet vad man "får" göra och inte "får" göra och självklart låter jag alla tro som de själva vill.

Jag försöker inte predika om att religion är dåligt.. eller bra, utan jag låter folk bilda sin egna uppfattning. Jag har som sagt inget emot någon religion men kan inte heller säga att jag tycker alla religioner verkar bra. Men det är bara vad JAG tycker, jag kan ju inte heller förstå alla religioner eftersom jag inte har växt upp med alla.

Hoppas ingen tar illa upp av mina inlägg. Det här är min blogg och jag känner bara att jag måste få skriva av mig här då och då.



Puss på er! :)
Hoppas ni finner er själva och vad ni vill och inte vill tro på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0