Utmaning

Jag har sett denna utmaning i massor av bloggar, men ingen har utmanat mig så därför tar jag saken i egna händer.
Hihi, jag utmanar... mig själv och Sofia :)
Man ska alltså skriva vad man tycker om höstens såkallade trender..


1. Spets - Jag tycker att det kan vara riktigt snyggt! Men det ska vara smakfullt...
2. Höga stövlar - Det beror på hur stövlarna ser ut, om de ser ut som på bilden nedan såå.. NEJTACK!


3. Vadlånga kjolar - Jag tycker inte det är snyggt på nån..
4. Baggy jeans - Beror på hur de sitter. Inte så baggy som vissa hiphop-wannabe-killar har.. så de visar halva rövarna och det ser ut som om de bajsat på sig 10 dagar i sträck.
5. Det dressade modet - Kan vara riktigt snyggt! En svart kavaj funkar till allt!
6. Kilklackar - It's nice bajs :)
7. Capen - Har ännu inte hittat en snygg cape, tror dock inte riktigt det är min stil.. men på vissa människor ser det jättebra ut :)
8. Leopardmönstrat - Har sett jättemånga fina klänningar i det mönstret så jag säger JATACK :D
9. Kappor i glada färger - Har bara en sak att säga: Ge mig en lila kappa! Kan vara svårt att bära upp ett sådant färgglatt plagg men men.. fint äre iallafall :)
10. Rutigt - Kanske någon liten detalj..
11. Väst - Skitsnyggt, har redan en grå från H&M :)
12. Hatt o andra huvudbonader - En svart hatt och mössor i alla färger funkar. Men inte hattar med värsta krusidullerna på..



Kommentarer
Postat av: soufya

HAHA! bra att det är såå mycket höst här också :P vadå ska ja bara kopiera listan o skriva va ja tycker om de? aja gör det sen när ja är klar me mina läxor.. puss!

2008-09-24 @ 15:37:17
URL: http://soufya.blogg.se/
Postat av: Lina

Inte så baggy som vissa hiphop-wannabe-killar har.. så de visar halva rövarna och det ser ut som om de bajsat på sig 10 dagar i sträck.



haha va roligt! indeed girly ;P

2008-09-24 @ 21:32:57
URL: http://linaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0