The day before

Sorry att jag inte uppdaterar ofta, jag har liksom tröttnat lite på bloggen. Det känns inte roligt att skriva när jag egentligen inte har något att skriva om. Jag tror jag får tänka över min blogg och nischa mig lite mer så att det inte blir "Hej idag var jag på stan hejdå" Haha. U get it, right?

Angående förra inlägget så fick jag ett par kommentarer. De skrev att de började lyssna lite men stängde av för att berättarrösten var så irriterande. Jag vill bara säga att jag vet att den är jobbig, men hon snackar ju inte hela tiden. Jag tycker ni kan ge "videosarna" en chans eftersom ni kanske börjar gilla Anthony Robbins då, vilket jag tycker ni ska göra haha. Han är jävligt bra!
De videoklippen jag la upp handlar om en tjej som är deprimerad. Men Anthony "testar" henne lite och det visar sig att hon inte alls är så djupt deprimerad som hon tror, ungefär, Han visar henne att hon har lätt för att växla från att vara riktigt nere och ledsen till att skratta och vara glad. Det han menar är alltså att man själv kan styra över hur man mår, beroende på hur man tänker. Hon var tillexempel deprimerad för att hon tänkte på de dåliga sakerna som hänt i hennes liv, män som har krossat hennes hjärta och liknande. Han fick henne att tänka över ifall hon bara fokuserade på fel saker. Kanske borde hon istället tänka på alla lyckliga stunder?
Ayaaa, kolla själva! Anthony Robbins hjälper inte bara deprimerade människor.. han hjälper alla!


Idag var jag i Linköping hela dagen, är så trött nu! Kollade på ett vårdhem till farmor, det verkade jättefint och bra för många som jobbade där kan arabiska :) Sedan så åkte jag till mina farbröder och åt mat hos min faster. Det är ju Eid nu också så dom bjuder på massa goda kaakor och så fick man lite pengar.
Träffade mina kusiner också och de är fan bäst haha :D så roliga! :)
Köpte en skrivare idag mee.. en med scanner o fax och jag vet inte vad haha.. hoppas den e bra :D


Vet ni vad som händer imorgon?
JOO, JAG FYLLER ÅÅÅÅR :D 19 jäävla år hahaha :D
börjar nog bli gammal ooo rynkig.. haha :D



Kommentarer
Postat av: Soufya i Dubai

GRATTIS!! :D:D

<3<3<3<3<3<3 på födelsedagen sötnos

2008-10-02 @ 11:56:39
URL: http://soufya.blogg.se/
Postat av: amanda

Grattis älskliiing! <3

2008-10-02 @ 15:52:20
URL: http://mandoosh.blogg.se/
Postat av: Sumana

Har kollat på videosarna, de var ganska bra.

Grattis igen!

2008-10-02 @ 17:31:32
URL: http://sumana.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! Hade du kul på din födelsedag?

2008-10-03 @ 09:11:05
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0