Back up

Idag vaknade jag alldeles för tidigt, men inte med flit. Fan. Ögonen öppnades väl runt kl.09.00 någonting och jag kände mig helt pigg. Sjukt.. Men just nu är jag djävulskt trött och mina ögon vill bara stängas, det liksom svider.

Var på stan med mami idag. Köpte ett par SKITSNYGGA jeeeaaans, som jag har drömt om nu ett tag.. såg dem i början av augusti haha :) Sedan så köpte jag stövlar, dem var också SKITSNYGGA. Juste, köpte en lång t-shirt också som var SKITSNYGG. Japp, jag har bara köpt SKITSNYGGA saker.
Kanske kommer en bild på alltihop.. får se.. haha :D


when you see that girl comin, back up.
she aint yo average chick, back up.

she aint the average chick, she the baddest chick

e, e, everybody know that face.
even with her head low, they still know that shape.
when she come through the club people take they place.
chicks throwin handcuffs
'cause they knowin they man aint safe
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0