Bellydancer

Idag var jag på terminens första danslektion. Det kändes verkligen att jag inte har rört på mig på flera månader.. men det var riktigt kuul! :) Den här terminen ska vi lära oss en dans där man dansar med käppar.. hahaha lät riktigt weeird men det blir nog nice :)
På söndag så ska någon affär från Stockholm sälja saker på Folkuniversitetet i Linköping.. så ska nog dit o kolla efter en käpp och en sjaal :) om jag kan!

Efter dansen så träffade jag Emelie :) Vi skulle egentligen ha fikat men vi drog hem till mig och kollade på idol och någon film istället.. Imorgon ska hon och jag till arbetsförmedlingen.. TIDIGT.. faaaan.. aya, det blir nog bra :) ska kolla om jag verkligen är inskriven och sen se vilka bidrag det finns.. är juu arbetslöös såå :(








Mina ögonlock vill verkligen stängas, det svider i ögonen.
God natt på er.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, det var en väldigt god bulle kan jag tilläga =)

2008-09-17 @ 02:34:38
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/
Postat av: Roxana

kallas inte käppdans för Saidi? Det är fett ballt faktiskt

2008-09-17 @ 09:22:44
Postat av: amanda

sv: haha tack xd jo det hoppas jag med. Men det känns inte som om febern bill försvinna :( hade 38.8 i natt. BLÄÄÄÄH!

2008-09-17 @ 10:38:31
URL: http://mandoosh.blogg.se/
Postat av: emilia

svar till roxanaa babyyy:

jaa det heter så :)

2008-09-17 @ 14:30:23
URL: http://emiliano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0