Foolish

God morgon. Har precis spelat ett kortspel med min brorsa.. foolish heter det :) och jag vann! mohahaha.. vann mot min andra bror igår också.. två ggr :) men ääscht, handlar mest om tur faktiskt..

Vi gick på bio igår också och såg på Tropic Thunder. Det var jag, två av mina brorsor, ena brorsans tjej och mamma som gick. Filmen var faktiskt ganska rolig och det var många bra skådespelare med. Den var visserligen lite äcklig då och då men det gör inte så mycket...

Idag, eller rättare sagt snart, så ska jag åka till Linköping. Affären Kairo Bazaar från Stockholm ska sälja lite grejer på folkuniversitetet i Lkpg. Jag behöver en käpp och kanske en sjal till dansen så ska iallafall dit och kolla.
Efter det så åker vi nog hem direkt och jag kanske ska gå på hockey. Det är ju premiär idag och Hästen möter Tranås har jag för mig. Det enda negativa är att det kostar 120 kr.. pengar som jag inte ens har haha .. fan :p Ayaaaa.. får se om någon kan sponsra lite iallafall :(
Det var bättre när jag gick i skolan.. då fick jag halva priset haha .. :D






Anywaaaaays.. måste fixa mig lite nu o sen dra :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0