Get rich or die tryin'

I hope i won't die tryin'.


Hmn. Jag. Kan. Inte. Sova. Phuuuck.
Alltså, seriöst, måste få ordning på mitt liv.. men frågan är: HUR?! Det har varit såhär i flera år faan, hur fan ska jag ändra på det? Help.

Ohhh, mitt humör suger just nu.. FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Är så jävla trött på ALLTIING.. är alltid så jävla uttråkad eftersom det inte händer ett skiit.. Jag fyller snart 19.. dessa år ska fan vara de bästa i ens liv.. typ.
OHOOOOO, om jag hade haft cash så hade jag kunnat åka utomlands och bo där.. men neej neeej kan inte ens få ett jävla jobb. ASSSÅÅ JAG ORKAR INTE!

Kommentarer
Postat av: Sumana

Åhh Emilia, ge inte upp, om ja hade pengar skulle ja fan ge de till dig. Alla förtjänar att må bra. Fan de måste va svårt att inte veta va man ska göra.. Hoppas allt löser sig. Många kramar till dig. =)

2008-09-05 @ 11:58:43
Postat av: bina

Jag förstår dig, det är jobbigt och det känns hopplöst alltihop men ge inte upp. Det fixar sig tillslut. :) Btw det var dööölängesen jag var inne på din blogg, va fin den är :P :)

2008-09-08 @ 18:41:46
URL: http://addiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0