Här kommer pippi långstrump

Not.
Visste inte vad jag skulle skriva som rubrik hahahaha :D

Har en ganska rolig diskussion på msn just nu med två tjejkompisar. Alltså, vad roligt det är egentligen med tjejer som leker så jävla tuffa. Typ: "asssåååå kommer ge dig en boooxxxx mannen asså jag svääär din jävla svenne"
HAHAHAHAHAHA. Grow up.


Anywaaays, ska snart göra mig i ordning och dra till älsklingen. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå eller cykla, orkar egentligen inget av det haha .. fan också :D
Kul att så många kommenterade mitt förra inlägg :) Fortsätt så!






Gotta go.
Ciao bella

Kommentarer
Postat av: soufya

OMG SO JEVLA VACKER! Asso shiiiiiit EMILIA :@ orka va so fiin.

2008-09-10 @ 15:11:08
URL: http://soufya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0