Hawaii

Shuuuliluluuuuuuuuuu. Läget med er? :)
Idag ska jag på bio med älsklingen, vi ska se the dark knight. Hoppas den är så bra som alla säger, men en nackdel är att den visas i en liten skitsalong. Fan. Ville egentligen se Babylon A.D men den visades i en ännu mindre salong.. helt sjuukt, den filmen är ju rätt så ny.

Jag fyller 19 år om 19 dagar. Skönt. Fast kommer ändå inte märka nån skillnad, en födelsedag är bara en ursäkt för att få äta lite tårta, få presenter och festa. Blir väl utgång med kompisarna men ska även ha en middag med bara familjen där temat är Hawaii. Haha, jag har alltså skickat inbjudan till alla och dom måste klä ut siig.. hahaha så jävla kuul, min familj gör aldrig sånt annars :D
Meeen, vad kan man ha på sig och vart kan man köpa det? Självklart kan man ha sånna där kjooolar men ofta det finns i Norrköping dåå haha .. tuuren.
Aya, ge gärna tips på allt från kläder till mat o så.. :)











Puss!

Kommentarer
Postat av: Roxana

du menar väl the dark knight?! :/

buttericks har men vet ej om buttericks finns i nkpg?

2008-09-13 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0